Jamuan Pengawas 2010 =) ..

October 24, 2010 0 Comments A+ a-

Saia dtg kembali laa sbb nucx tulis pasal Jamuan Pengawas 2010 yg terhebad debOom uh ! ehee ..
Jamuan Pengawas 2010 memang terhebad !
Best woo .. ehee ..
Tak tahu laa nucx tulis pea ..
Tp best !!
Thanx to Izzati , Fana Jo , Fara , Fatehah , atif , acap , Hafizi and Yusri (kembar) ..coz pegy and alik ngan saia ..
SAYANG AWAK SEMUA TAHU !
Manyak manyak sayang woo .. muaxh .. ahaa ..
at bawah uh gambar aku and gelagat durax at Hotel tue ..
Jamuan yang Paling MERIAH !!

P/s :- at bawah neyy gambar aku and gelagat meja aku .. ahaa ,
meja aku uh duraxtp kuad ambik mknan ta mkn ..
MEMBAZIR PEMBAZIRAN tahu !
ahaa ,*aku puns sama laa ..
meja aku jugak laa paling riuh and KECOH !
syok habis laa dear ..
sukesuke ..
meja aku uh , aku ngan atif jea baju wane wani .. yg laen wane semua nyea wane itam ! KAMI HAPPY laa , sbb uh baju ta wane itam cm kurax .. ahaa !


GIVE THE MOST THUNDEROUS APPLAUSE TO MY TEACHER FOR A SPECIAL MEAL BEST AND MOST LIVELY ..!!





Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤