merepek jea ken dorang ney ?

April 06, 2011 0 Comments A+ a-

6/4/2011 | Rabu | 6.50 Pm

Hey honeymoney :DD  

title tuh aku tuju ken pada budak2 laky at class aku tuhh .. grrr >,< mau tahu napea ? saked hati alja tauu .. geram jea dgr . HAHA .. coolcool :DD  .. apea penyebab alja marah ? geram ? takde lha , mana dea alja marah ken ? alja ken budak baik :')  *tapy stil rindu jimmy >,<

mau tau kenapa alja geram nan dorang ? tak geram lha sygs jea .. ngee :DD  , serious lha alja , okeaokea cm neyy , dorang selalu tanya alja "best tak GRIK ?" * "GRIK ? ntah lha alja puns tk tahu nucx mengeja ken benda alah tuhh"  so alja puns layan lha balik ..

alja :- GRIK ? BEST wohh , HAHA 
Dorang :- rasa STIM tk buads GRIK 
alja :- HAHA , bongokk !! *mula2 alja tk paham lgsung mksud tuhh 
dorang :- apea rasa GRIK
alja :- HAHA , dahdah malas layan korang , tapy pea tuh GRIK wey ? 
dorang :- alah dyea yag buads , tapy tk tahu pulakk .. 
alja :- HAHA , really dohh aku tk tahu pea tuhh GRIK .. gusty ? lawan2 ? HAHA 
dorang :- HAHA , ntah ntah , busy neyy, tak dgr .. HAHA
alja :- ishh maen2 lha korang .. grrr >,<
Dorang :- HAHA mana dea tuhh .. 
alja :- HAHA , yea lha yea , tapy aku buads GRIK nan sape ? 
dorang :- alah , nan Boyfey sndyri puns tk tahu .. 
alja :- HA ? Boyfey ? masa bila lha pulakk aku derr boyfey =="
dorang :- eiii !! pengotorr !! alja pengotor buads GRIK .. HAHA   
alja :-  HAHA o_o ??? *dah BLUR aku layan dorang --"

GRIK tuhh dituju ken pada alja bub ari tuh dorang nmpak alja nan sufi at tasekk .. dorang nmpak alja nan sufi pegang2 tgn pasuh kepala bercantum , ishh kepala alja nan sufi dekadd , paham ken ? HAHA .. pasuh dorang boleh ckp sufi boyfey alja , errr >,<  mana deaa , korang , jangan merepek boleh ? marah tau mkwe dyea dgrr , dah lha aku nan sufi gadoh , dyea tk nucx kawan nan aku dahh .. okea STOP here , hati saked ble pikir ken pasal ari ahad tuhh  , HAHA ..  thanx korang korang ceria ken aku :')  ILoveyou budakbudak :DD

penad ber-latih kawad untuk NEGERI punya . Hope menang :')  minggu depan dah lawan , takud lha wey , sumpah takud ..  
*menyebok ken diri buads kawad dr memikir ken "mereke" ituh >,<

DORANG JAHAT ken ? HAHA 
6/4/2011 | Rabu | 7.30 Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤