Lelaki ...... sanggupkah engkau ?

September 28, 2011 0 Comments A+ a-

Photobucket
 awak ! ini untuk awakk 

 lelaki ..
jika kau ingin menyakiti aku
 pandanglah aku dulu
renunglah aku sedalamdalamnya
dan berkatalah "sanggup kah wanita ini aku sakiti dan aku lukai ?
dan sanggupkah aku menitiskan air mata wanita ini walaupun setitik ? " 

Lelaki ..
apakah kau mendengar katakata ku ? 
bisakah kau merasa perasaan ku ? 
Lelaki ..
Walaupun kau berkata padaku yang semua akan baikbaik sahaja ,
tapi aku tahu ini begitu berat bagimu ,
Lelaki ..
ku ingin kau tahu .... 
aku bahagia kau membawaku kedalam hidupmu ,
walau takdir pertemuan kita begitu singkat ,
Tapi aku tidak menyesalinya .
Tetapi aku akan mengingatimu ,
sampai kita bertemu lagi dikehidupan seterusnya ,
Aku tidak akan PERNAH melupakan mu ..



Jom Dengar Lagu >> Cari Pasangan <<  
apa macam ? Best ? comment bawah Jumm . 
haha weyy alja petangpetang ni pon kau Jiwang kenn ? 
alja jiwang gila lha , tk sangka pulakk korang . haha \mintak penyepak/ err KBye


Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤