Jamuan Pengawas 2011

October 23, 2011 0 Comments A+ a-

Photobucket
semalam kenn alja pergi Jamuan Pengawas . So nak cerita lhaa nihh . haha . cerita nihh mengambil masa yang lama if ada yang baca tapi mengeja . hikkhoo :>  \Kejam/ haha . okeyy First impression penadd . Penad sebab kene Pergi sna sini . Turun naik Lrt , Monorail untuk sampai Di Hotel Grand Season . Dress up alja time tuh memang tersanadd dan teramad buruk \okeyakutahu/ haha . Tapi Makanan okey lha not badd walaupun cepad Muak . andd yang paling sedap alja makan Nasi minyak erk ? andd Ais-cream . haha , Nasi minyak tuh sedap sebab ada daging apa ntah nama nya . Haa daging Kuzi . okeyy itu memang makanan kesukaan alja . ada sape2 boleh masak ken ? haha . ais-cream tuh pulakk sebab ada coklet cair . haha aww aww \gedik/ 

okey bila dah makan sampai kembung perut kita mesti kene pergi ke tandas . okey masuk jea tandas tuh memang lawa tapi bila nakk buang benda yang wajib memang tak boleh . tahu sbb apa ? sbb .... sebab toilet tuh takde paip . Gila ? nak tahu paip nya dekad mana ? dekad dlm jamban . ohh goshh tak ken nak jadi mcm lelaki kudd ? haha . then asyik dgr bunyi mcm2 jea dlm toilet tuh . biase lha bunyi airr tapi intan dah pikir bkn2 . gila ? haha . watlek sudah . kawan jea dgn hantu tuh . \kalaujumpalari/ haha . 

pukul 4.30 dah belah dr hotel tuh untuk pergi ke TS . tapi sekejap jea aku pergi . intan pergi mybe balik malam , biase lha ada BF ken . aku nihh ken takde BF . haha ada BF pon tak guna . haha \jahat/ . yea lha begang kudd . kata nak jumpa bagai . tapi bila aku call kata dekad sungeiwang bila dah pergi snaa , aku call lagi kata dekadd pavi pulokk . then aku dah sampai Pavi , aku call dia tak dpd pulakk . sape tk bengang ? benci Saidd ! Dia kata nak hantar lha , nak jumpa lhaa . benci benci ! nak tahu takk ? aku semalam dah jadi Supermak Pelarian . haha . berulang alik dr TS kea Pavi , Pavi kea Ts . Ts kea Pavi . apa pon tak bolehh . So aku penadd kaki aku dah tak laradd gila . sampai rasa nak pengsan . dah lha sorang2 if pengsan ?  memang mat hindustan dekad situ bawak balik lha kenn . memang jadi panasaran lha aku nanti .

Now aku sakedd , saked hati saked kaki sakedd andd saked . Dah lha aku jln dengan cepad andd pantas dr Pavi ke Lrt hang tuah dlm masa 20minit sahaja ! aww memang Pelarian . haha . sampai Bandar Tun Razak dah tak laradd nak jln kaki . so aku pikir nak ambek Cab jeaa lha . Okey akhir nya berkahir Pelarian Supermak aku . malam nak On9 tak boleh . internet problem right ? huh ! haha 

Semalam alja Gaduh ngan Saidz . Saidz , Saidz andd Saidz again . huh Hate nama nihh . Walupun sygs dekad diaa . tapi ntah lhaa . bagi Nasihat Bolehh ? Tapi Now segalanya dah berakhir walaupun berapa banyak nasihat . Dia dah pergi tinggal ken aku . takpe lha nk pergi meraung jap . okey nak pergi baca buku perdagangan . Selamat membaca andd mengeLIKE . Kbye sayong awokkk 


Jom tengok gambar Buncit saya . haha



Habaikan gambar last sekali tuh  . hikkhoo :>

Buruk siodd gambar saia :/

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤