Takziah Kepada Khairul Fahmi dan Keluarga

December 05, 2011 1 Comments A+ a-

Photobucket
Semua manusia akan merasai MATI , akan Laluinya . Begitu jugak kepada Penjaga GOAL Malaysia Kita iaitu Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sebagai APEK yang baru sahaja Kehilangan Adik Lelakinya tengah hari tadi .

Hmmp , alja tahu nih pon dekad facebook , mula-2 ingatkan Apek rupanya adik dia . Okey Peminat setia Kahirul fahmi , ni bukan Apek okey tapi yang sebenarnya adik Beliau baru sahaja meniggal . ramai yang sangka Apek . Ouhh Tidak ! hmmp . dengar kata , Khairul Fahmi baru sahaja pulang ke Kuala Lumpur dan terpaksa mendengar berita pemergian adiknya . 

alja tak pasti sebab-2 kepemergian adik dia , tapi alja rasa sebab demam Panas . Tapi Hanya Allah saja yang tahu . Kita sebagai manusia hanya mampu merancang dan DIA yang menentukan . Allah Lebih sayangkan adiknya  , Jadi Khairul fahmi dan Keluarga harap Redha dan bersabar dengan Ujian Ini . Yang pergi biarkan pergi , kita yang masih hidup ini teruskan dengan beramal ibadah kepadaNYA :)
Mari Ramai-2 sedekahkan Al-Fatihah Kepada Arwah . Moga Rohnya Dicucuri Rahmat . Amin dan semoga Khairul Fahmi Tabah dengan dugaan yang semakin berat menimpa . Kerana itu semua Ujian Dari ALLAH . Kuatkan Semangat :)

Alja tahu pun dari Page Malaysia National Football team 
Ajal , Maut , Jodoh , Pertemuan dan perpisahan semua ditentukan oleh ALLAH , Kita sebagai Manusia sebagai umatnya hanya mampu merancang dan DIA yang menentukan SEGALANYA 

Kadang-2 ada yang tersasul ! Takziah kepada Tahniah , So harap sekarang lebih berhati-2 yea kawan-2  :)


UPDATE ! 


Click SINI kalau nak tahu lebih Lanjut 



1 Comments:

Write Comments
Ah Long
AUTHOR
December 5, 2011 at 7:12 PM delete

al-fatihah. semoga arwah adiknya pergi dengan tenang ;)

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤