Segmen Dapatkan DOMAIN.MY secara PERCUMA 2013 ! 2000 Kuota dibuka

January 17, 2013 2 Comments A+ a-

Dapatkan DOMAIN.MY secara PERCUMA 2013 ! 2000 kuota dibuka 
Assalamualaikum andd yeoboseyo . Berita Gembira Berita Gembira !! yeah alja baru jer register buat domain.my tadi .. uishh , Jealous sangat bila ada orang buat domain nh , nak domain jugak .. haha . so alja pergi register . Murah ! 

Cepat-2 ! hanya 2000 Kuota sahaja . Percuma Setahun dan tahun seterusnya hanya bayar RM20.00 Sahaja !! Fuyoo murah kan ? selalunya mahal . beratus-2 ... so ada peluang nh , apa kata Kita cuba .. mana tahu ada Peluang Kan ?? 

ha cuba Korang try check Domain.my yang korang nak register . Cepat !! nanti ada orang lain pulang yang dah register . Kan dah Menyesal nanti ...
Tekan SINI

Maklumat Penting
Domain.my ini hanya untuk rakyat Malaysia yang berumur 18 – 45 tahun sahaja .. Sorry ye adik-2 . hehehe .
Kami berbesar hati ingin memaklumkan bahawa kami telah menerima lanjutan dari progam yang kami laksanakan sebelum ini sebanyak 1500 kuata domain yang berakhir dengan .my. kali ini kami akan memberikan lagi 2000 kuata secara percuma kepada mana-mana warga Malaysia yang berumur 18 sehingga 45 tahun terutama kepada blogger di Malaysia.

Kami ingin meminta pertolongan dari anda untuk menyebarkan berita gembira ini kepada semua warga blogger di Malaysia. Anda perlu sebarkan maklumat ini di halaman blog anda untuk membantu blogger lain mendapat peluang besar ini. Untuk maklumat anda, domain .my dijual dipasaran dengan harga RM120.00 dan dalam progam yang dianjurkan oleh 1MYID ini anda hanya perlu membayar yuran tahunan pada tahun ke-2 dan tahun seterusnya RM20.00 sahaja.

Maklumat Penting : domain ini hanya untuk rakyat Malaysia yang berumur 18 – 45 tahun sahaja. Sila isikan nama penuh seperti didalam kad pengenalan. Segala maklumat yang meragukan dan tidak menepati syarat serta tidak padan daripada maklumat dari Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) tidak akan di proses. Proses tempahan akan mengambil masa yang sedikit lama bergantung jumlah pendaftaran. Domain yang didaftar tetap akan diberi secara percuma. Sila gunakan promotion code "belia"
Tarikh Tamat ? tak tahu pula bila . Tapi Kalau dah ada Peluang nh , Cepat-2 lah JOIN !!

Kelebihan Domain.My ? Dot My nh dari Malaysia so tak salahkan kalau kita menyumbang kepada pembangunan Negara .. secara tidak langsung kita menaikkan rating Malaysia di mata dunia dari segi teknologi siber dan Dot My ini jugak  hanya warganegara Malaysia dibenarkan dan sebarang maklumat yang diberikan akan disemak di Jabatan Pendaftaran Negara. Nak baca selebihnya ? Klik Sini .

Korang dah tahukan kelebihan Dot.My ? So cepatlah register !! 

tak berminat ke nak ada Domain Sendiri ?? Berminat ?? Nak Tahu Caranya ?? 

Follow this step .

1. Korang Like Fanpage Ini 

2.  Korang tekan Link Asiahost nh dan nanti Korang akan ke Laman Asiahost . REGISTER tau !! Jangan Lepaskan Peluang begitu sahaja .. hehe . 

3. cara-2 register ...
8. Pastikan harga semua adalah betul . RM20.00
Nanti Korang bukak Yahoo mail or Gmail or email yang korang register .. nanti asiahost akan bagi email .. tapi tuh belum confem lagi .. kena tumggu 24 or 48Jam

TARIKH TUTUP ??
31 January 2013 atau apabila Kuata sudah cukup 2 000
Setakat nh , tuh sahaja lah yang alja dapat bantu .. Nak tahu lebih lanjut sila tanya Paly atau akak Innanie . and thanks dekat dorang pasal Tutorial ini !! Assalamualaikum Bye :)


Credit :- Paly dan Innanie

2 Comments

Write Comments
Paly
AUTHOR
January 18, 2013 at 12:17 AM delete

malu ler ade org credit kn paly, hehe

tq :)

Reply To This Comment
avatar
Mimie
AUTHOR
January 18, 2013 at 6:23 PM delete

bagus buat entry nih

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤