Product Review : Ecowell Anti-Aging Trial Pack Organic Facial Care Series | Make-Up Cleanser Milk

October 05, 2016 1 Comments A+ a-

Assalamualaikum Hai semua,Kali ni last produk dari Ecowell yang bakal Alja review ni, iaitu Make-Up Cleanser Milk. Make-up cleanser milk dari Ecowell ni dapat membersih, melembapkan dan menyuburkan kulit.
Ecowell Make-Up Cleanser Milk berkesan membuang kesan make-up tanpa membuatkan liang pori-pori tersumbat serta dapat melindungi kelembapan kulit. Ia melembut dan menyegarkan semula kulit dan menjadikan kulit rasa lembut. Minyak Vanilla mengandungi antioksidan yang meneutralkan radikal bebas, membantu untuk mencegah dan melindungi kulit.
Ciri-ciri antibakteria dapat merawat jerawat dan ia adalah sumber yang baik B-vitamin seperti niasin, thiamin, Vitamin B6 dan asid Pantothenic yang menyuburkan dan mengekalkan kulit yang sihat. Ia juga berharga untuk ciri-ciri anti-radang yang menenangkan dan menenangkan kulit radang.
Cara penggunaan: Letakkan sedikit pada kapas muka, kemudian perlahan-lahan Lap ke muka. Untuk hasil yang optimum, gunakan sebelum mencuci muka dengan Ecowell Liquid Soap Muka. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Harga untuk Set trial ni RM231.97, ada 5 item iaitu,
  1. Liquid Facial Soap – 30ml
  2. Face Tonic – 30ml
  3. Make-Up Cleanser Milk – 30ml
  4. Cell Renewal & Hydrating Face Mask – 30ml
  5. Ultra Moisturizing Eco Bio Face Cream – 15ml
Review dari Alja, Alja suka benda ni sebab dia bebetul bersihkan. Segala mekap tanggal. So kita tak risau lah mekap still ada atau tidak. Lepastu takpayah risau tersumbat dekat kulit atau kulit tak bernafas ke. Memang recommended hokeh. Kena beli! Love it! Pakai pon sapu kat mata pun tak pedih macam Alja guna produk before ni.
Yang Alja guna ni merupakan set trial iaitu 30ML punya. Kalau nak besar sikit ada iaitu saiz 150ML. Yang bestnya kalau beli Set trial ni, dapat tahan selama 30 hari, ada dermatologically Tested, sesuai untuk Normal to Oily Skin, Eco-Friendly dan yang best, kecil senang untuk dibawa kemana sahaja. Berminat? Korang boleh beli di,

1 Comments:

Write Comments
Mellya Musa
AUTHOR
October 16, 2016 at 3:18 PM delete

Comelnya botol dia hehe Nice share :)
Singgah dari Senarai Rakan Blogger Di Facebook Mia
Done follow
jemput join
https://mellyacrayola.blogspot.my/2016/10/segmen-jom-exchange-link-by-mellya.html

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤