Susu Kambing Ellvita | 100% Organik gabungan 2 rasa Vanila Coklat (VaChoc) tanpa bau Hamis dan sesuai untuk seisi Keluarga

March 11, 2018 2 Comments A+ a-

Bila bercerita mengenai Susu kambing, mesti ada yang tak suka kan? Terfikir bau hamisnya, payau, takda rasa, tak sedap. Bukan kanak-kanak je rasa macam tu, kita yang dewasa pun ada yang takut dan tak suka minum susu kambing. Ada yang berfikiran bahawa susu kambing tak sedap. Betul ke?

TIDAK SAMA SEKALI kalau dengan susu Kambing 2 rasa Vanila Coklat ( Vachoc 10 plus ) keluaran Ellvita ni tau. Susu Kambing Vachoc ni terdapat 10 makanan tambahan yang sangat sesuai untuk seisi Keluarga.
Khasiat Susu Kambing ini dapat meningkatkan lagi kesihatan dalaman dan juga luaran. Ia sangat baik untuk sistem penghadaman dan usus dan tidak menyebabkan alahan. Susu Kambing juga dapat meningkatkan lagi daya ingatan, kecerdasan minda dan menguatkan daya ketahanan.

Susu kambing Vachoc dari Ellvita ini merupakan susu kambing asli dan organik tanpa perisa dan pewarna tambahan. Susu Kambing Ellvita juga diformulasi dengan teknologi terbaik bagi mengekalkan nutrisi yang terdapat di dalamnya.

Susu Kambing Ellvita didatangkan dalam beberapa variasi seperti Orgalac Asli, Vachoc 10 Plus, G-Storm 360 serta Premium Berry (Fabuloz Formula dengan gabungan rasa strawberi dan buah-buah beri)
Harga dari website Ellvita
TERDAPAT 10 MAKANAN SUNNAH DI DALAM VACHOC 10 PLUS
Susu Kambing Vachoc Ellvita ini merupkan Kombinasi perisa vanila dan coklat yang lazat yang memenuhi citarasa orang ramai. Yes, Alja sukaaa sangat Vachoc 10 Plus ini kerana ia diperkaya dengan makanan Sunnah yang terbaik seperti,
  1. Buah Delima
  2. Zaitun
  3. Tiin
  4. Kurma
  5. Kismis
  6. Badam
  7. Saffron
  8. Habbatus Sauda
  9. Manna, dan
  10. Biloba
SUSU KAMBING SESUAI UNTUK SIAPA?
Susu Kambing Vachoc keluaran Ellvita ini sangat sesuai bagi,
  • Bayi 6 bulan ke atas dan Kanak Kanak
  • Pelajar Sekolah dan Univeristi
  • Dewasa dan Warga Emas
  • Ibu Mengandung dan menyusukan anak
  • Pasangan yang tengah ikhtiar hamil
BEBAS LEMAK TRANS DAN ORGANIK
Susu Kambing Vachoc 10 plus adalah bebas lemak trans. Ini kerana, lemak trans mengurangkan paras HDL (kolesterol baik) dan meningkatkan paras LDL (kolesterol jahat). Malah meningkatkan risiko mendapat diabetis. Ia juga merupakan Susu Kambing ORGANIK yang diimport khas dari Holland yang merupakan pengeluar produk tenusu yang terkemuka di dunia dan dijamin 100% organik.
ALAMAK DAH HABIS TINGGAL LAGI 3 SACHET JE?
Ye betul, 1 kotak Susu Kambing Vachoc yang Alja beli ini ada 20 sachet, now tinggal 3 je lagi. Memang kena beli lagi lah Jawabnya. Susu Kambing Keluaran Ellvita berperisa Vachoc iaitu gabungan 2 rasa Vanila dan coklat ini dangat sedap. Lagi lagi bila Shake shake dengan air sejukkk. Fuhh boleh jadi 1 kotak habis dalam sehari.

Alja buat 2 kali then bagi anak-anak buah Alja dan juga kakak-kakak Alja rasa terus dorang jatuh cinta. Anak buah siap teguk habis susu kambing Vachoc ni, yang mana tak dapat, telan air liur je lah. Tak boleh bancuh bebanyak nanti habis cepat. hahaha

Bagi yang tidak suka susu kambing, korang pasti akan tersuka, terminat dan terrrrrrbeli sampai repeat order. Sebab Susu kambing Vachoc keluaran Ellvita ni tiada bau hamis langsung!
Secara Jujurnya, Alja memang suka sangat dengan Susu Kambing Perisa Vachoc ni sebab ia boleh dijadikan pengganti "Meeeelo". Meelo sangat manis kan? Tapi Vachoc ni rasa dia sangat sedap, tak manis tak tawar just nice. lebih kurang rasa susu kotak dutch lady. Korang pun patut cuba.

Lagi, Susu Kambing memang sangat berkhasiat, baik untuk minda mahupun tubuh badan. Sebab tu sangat sesuai untuk sesisi keluarga. Bagi Bayi, Lebih disarankan umur 1 tahun keatas boleh diambil. Lagi satu, Susu Kambing ellVita di formulasikan oleh Dr perubatan tau. Jom tengok beberapa testimoni selepas consume Vachoc.

ADA APA DENGAN SUSU KAMBING VACHOC ELLVITA?
  • Rasa yang sangat lazat
  • 100% Organik
  • Kaya dengan Nutrisi
  • Tanpa Bau Hamis
  • Tanpa Perasa dan Pewarna tiruan

KHASIAT SUSU KAMBING
  • Menambahkan tenaga dan stamina tubuh badan
  • Meningkatkan daya ketahanan badan
  • Baik untuk sistem Penghadaman & Usus
  • Meningkatkan daya ingatan, kepekaan & Kecerdasan minda
  • Menjana lebih banyak susu ibu yang berkualiti
  • Untuk kesuburan pasangan yang telah berkahwin
  • Membantu penyerapan kolesterol & Sistem penafasan
Jika korang lebih kreatif, Susu kambing Vachoc mahupun perisa yang lain keluaran Ellvita ini, korang boleh mengolah resipi kek, air smoothy atau apa sahaja dengan susu kambing ini selain dari minum dan dibancuh menggunakan air sejuk atau air panas suam.
Untuk tahu lebih lanjut, korang boleh hubungi,

WEBSITE          :    www.ellvita.com
FACEBOOK      :   ellVita Susu Kambing HQ
INSTAGRAM   :    ellvita HQ
HOTLINE         :    019-2020 911


2 Comments

Write Comments
Dunia Zumal
AUTHOR
March 12, 2018 at 3:19 PM delete

Wah,menarik.. Teringin nak cuba vachoc ni...

Reply To This Comment
avatar
Fatin Diana
AUTHOR
March 28, 2018 at 11:51 PM delete

hmm susu kambing rasa coklat eh? macam menarik

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤