aww aww BEST ♥

June 27, 2011 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum , heyhoi .


Jummad 
Hari jumaad hari tuh adalah hari laporan akademik . aku takut ? tentu lha . haha . dengan semangat saia pon dtg sekolah dengan membawak Beg DOMO dan Bear Domo . haha ugly right ? macam kanakanak . haha . okey whatever aku tk kesah lgsung . nasib baik Firzanah bawak Camera Canon . awwaww ♥ kau ada tk ? haha . dengan semangat nya kita org capture gambar , banyakbanyak . hihi . yang penting intan malu . haha okey tibatiba mak saia pon sampai untuk jumpa dengan Ibu Comel dalam Class yang menjaga Kami .. punya lama menjenuh tunggu --" macammacam rahsia Ter-Keluar . haha , ini lha budak baik , cehh perasaan kau budak ni , tampar sikit , hihi . malam tuh pulak ikod kaka pergi makan dinner dekad Hotel Kiara , umm not badd . 

Sabtu
Sabtu pulak ? aku dgn keluar pergi jalanjalan , bak kata org FamilyDay . hihi . dengan semangat aku bagun pukul 5pagi . semangat tk ? haha . mengantok gilababi lha , hadoihh .. alar cuti dekad A'Famosa , Melaka ajea . BEST !  ♥ tapi yang tk best kaka saia ada yang tk pergi , tk syiok ken kalau salahsorang keluarga tk pergi ? haishh tapi takpe lha masa dh berlalu . cehh ayat mintak terajang .. datangdatang jea pergi mandi dekad A'Famosa Water World , Melaka . Haha Ter-BAIK ! ♥ lepas tuh maen water slide , haha menakut ken . cehh --"  time nk balik tuh ada pulak mamad ni nk ngorad , tk layan aku .. haha bodoh punya alja , kedoh jea lebey , sepak jea perempuan ni bagi dyea bisu . haha okey stop . pukul 3 chenk in Hotel . Hotel 4Star . haha , aku tk ingad nama Hotel tuh lha , so aku letak lha nama 4Star . macam Hotel org kaya , haha kaka aku bayar kita chenk in jea lha ken . haha . Ter-BAIK ! dan lalui harihari best sampai malam , 

Ahad 
Hari ahad pukul 12 T.H pon Chenk out . ouh lupa nk cakap , kita org pergi ni dengan 3buah kereta . 1buah kereta hantar mak aku singgah kampung , 2buah kereta lagi pergi jalanjalan .. aku yang dalam 2buah kereta tuh lha .. kitaorg pergi mydin , ayer Keroh . best ? okey lhaa . haha jalanjalan kata nya . tentu lha best . yang penting kaka aku beli baju Domo untuk aku ♥ kau ada ? haha . thanks kak Mas . pape pon thanks semua yang bawak saia pergi jalanjalan . kbye 

kalau nk tengok gamba aku , add Face-BOOK . haha

Monday | 27 Jun 2011 | 6.00 Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤