Imissyou SUMPAH

July 14, 2011 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum Heyhoi


KorangKorang , makcek ada story ni . #ceh banyak lha kau punya story .haha  . macam ni , kawankawan makcek banyak tk tersenarai dlm Pemilihan PLKN . haha , suka kea ? ohh tk , aku lebey suka kalau korang pergi , jangan menyemak dengan aku . aku rasa tk selamat pulak . haha . kalau dh dapad pergi PLKN tuh hatihati lha yea . ouh sygs korang . #bah geli aku . haha .okey kalau korang nk tahu korang ni tersenarai or tk untuk siri ni sila cek dekad SINI . hihi . kalau tk boleh reload banyak kali . terimakaseh . ehh korang jangan lupa bawak bantak busuk tau . HAHA ohh lupa amirul seped pon tk tersenarai . bah suka kau ken ? aku harap kau dapad pergi jugak . haha . biy aku lagi nk pergi sna adea lha --" yea lha pape pon sape dapad pergi sna TAHNIAH . kbye 


Pemilihan PLKN Search SINI




 biy , kau tahu tk aku RINDU kau gilagila ! kau tahu tk ? mesti kau tk tahu ken ? bub kau bukan   rindu aku . bukan sygs aku ! wey Sumpah ILoveyouImissyouIneedyouIwantyou tahu !

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤