Saya Nak Menang 30 Helai T-shirt Free

June 17, 2013 7 Comments A+ a-

Bismillahirrahmanirrahim .. Assalamualaikum andd yeoboseyo . Hai :) Seperti yang telah Alja ceritakan dan review dalam Entry sebelum ini Mengenai Segmen Sponsor T-shirt for Blogger #3 di SINI .

Untuk pengetahuan anda , T-shirt Mudah Terengganu telah mengadakan Segmen diblog mereka "Saya Nak Menang 30 Helai T-shirt Free"

Kepada Yang bertuah memenangi Segmen ini . Mereka akan dapat 2 Helai T-Shirt untuk diri kita sendiri + 30 Helai T-Shirt untuk GA mereka yang akan datang . Kalau menjadi TOP REFERRAL Pula akan dapat Sebiji mug dengan design sendiri . BEST BUKAN ? SANGAT BEST !! :)
 Strategy GiveAway anda nanti sekiranya anda menang
okey nampak kan  strategy GiveAway Alja sekiranya Alja menang ? hehe okey itulah strategy nya ^_^ 

Awak semua nak tahu lebih lanjut mengenai Produk dan Servis yang terbaik dari Nak tahu T-shirt Mudah Terengganu ? yeaah boleh ! Awak boleh ke Entry Alja yang lepas . di Entry "T-shirt Printing Murah dari T-shirt Mudah Terengganu" . Terima Kasih semua ^_^

Mohon Support Alja ye Sahabat Blogger semua ^_^

7 Comments

Write Comments
Unknown
AUTHOR
June 15, 2013 at 10:15 PM delete

Salam...terima kasih sebab join segmen ni. Jgn lupa tengok keputusan segmen Sponsor T-shirt for Blogger #3 yang akan diumumkan pada 17 Jun nanti.

Reply To This Comment
avatar
NurAlja
AUTHOR
June 15, 2013 at 10:50 PM delete

Waalaikumsalam , sama-2 :) Alja Join untuk meriahkan dan mencuba rezeki :) InsyaALLAH , pasti alja akan tunggu keputusannya :) semoga ada rezeki kali ini . Aamiin :)

Reply To This Comment
avatar
Unknown
AUTHOR
June 19, 2013 at 9:58 PM delete

Salam....tahniah Cik Alja kerana memenangi mug sempena Top 3 Referral Site. Diharap agar Cik Alja dapat memberikan detail Cik Alja kepada kami.

http://www.tshirtmudahterengganu.com/2013/06/keputusan-rasmi-segmen-sponsor-t-shirt.html

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤