T-shirt Printing Murah dari T-shirt Mudah Terengganu

June 08, 2013 3 Comments A+ a-


Bismillahirrahmanirrahim .. Assalamualaikum andd yeoboseyo . Hai :) Sebenarnya Alja tengah jejalan dekat dashboard  tgk-2 cerita yang ditulis blogger-2 ... sekali Alja nampak blog yang alja follow tulis tentang "T-shirt Printing Murah dari T-shirt Mudah Terengganu" Jadi Alja pergi ke link untuk Alja ke blog T-shirt Mudah Terengganu ni . 

Ye , sekarang T-shirt Mudah Terengganu tengah mengadakan Segmen Sponsor T-shirt for Blogger #3 . wah sudah Part 3 ? memang bagus ! :) jadi Mari dekat-2 Alja nak cerita serba sedikit mengenai T-shirt Mudah Terengganu ni :)

T-shirt Mudah Terengganu adalah sebuah syarikat berdaftar yang menyediakan perkhidmatan cetak baju atau tshirt printing murah Juga perkhidmatan mug printing murah dengan mengikut citarasa dan design pelanggan serta dengan Harga yang murah . Mereka juga adalah supplier peralatan silkscreen di pantai timur terutamanya di Terengganu, Malaysia.

REVIEW T-SHIRT 
Baju diatas tuh adalah baju T-shirt Bride & Groom . and baju nya dah sampai di tangan tuannya . Baju ini untuk WINNER CONTEST "Saya Nak T-shirt BRIDE & GROOM Tu" nak tgk apa kata tuannya ? sila tengok Printscreen dibawah . Selebihnya awak boleh Cubit pipi saya .

Bawah ini pulak adalah Baju Muslimah . Sangat sangat menarik !! 
Tengok lah apa yang Ain Syahirah kata dibawah ini ? MURAH ! yep , T-shirt Mudah Terengganu akan memberikan harga yang berpatutan kepada pelanggan mereka . sangat best bukan ? :D Mahu tengok selebih nya ? Anda boleh Cubit Pipi Saya .
MUG PRINTING 
Ini adalah Mug Printing dari Fiqah Hamed . Siapa Tak kenal Fiqah Hamed ? Bohong betul ! Si blogger yang boleh lukis doodle yang comel tuh :) Nak tahu ? meh ke Blog Fiqah Hamed . Fiqah Hamed dapat Mug ini secara percuma kerana dia dengan sukarela mempromote Segmen "Sponsor T-shirt for Blogger" mereka sebelum ini yang telah dimenangi oleh Mazelina dgn mengadakan GA hadiahnya T-Shirt RunnungMan ^_^ . Korang Boleh tgk selebihnya di Cubit pipi saya .
Atas ini pulak ialah Mug Printing Wawa Rosli . Comel kan ? Dia buat dua ! satu untuk dia dan satu lagi untuk mama dia . Macam mna Alja tahu ? Alja baca di Blog yang Wawa review tentang Mug inilah . nak tengok apa yang Wawa rosli kata about mug ini ? 
Hamboi , 10/10 tuh ha ! memang baguslah tauuu tempah disini ;) Korang boleh cubit pipi saya untuk melihat T-shirt Mudah Terengganu review tentang Mug ini dan Cubit pipi saya untuk melihat Wawa Rosli review tentang mug yang dia beli ^_^

Jom Kita semua serbu beramai ke t-shirt printing murah .
Semoga t-shirt printing murah Sentiasa dikurniakan Rezeki melimpah dan berjaya dalam dunia Bisnes printing ini . InsyaALLAH , Allahumma Aamiin :)

Nak tengok hasil kreativiti mereka , sila ke laman web

http://www.tshirtmudahterengganu.com



3 Comments

Write Comments
Unknown
AUTHOR
June 15, 2013 at 10:19 PM delete

Review blog yg menarik. Ada kelainan :)

Reply To This Comment
avatar
July 6, 2013 at 8:08 PM delete

Nice Blog,,,,,

Thanks for the information….

Tshirtsonly is offering cheap t-shirt printing that can be delivered at your doorsteps within 24 hours. Find their branches of T-shirt printing Brisbane and T-shirt printing Sydney and get the most stylish tees in town. More information please visit : http://www.tshirtsonly.com.au/

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤