Botox elok ke? Tiada kesan sampingan?

November 11, 2014 2 Comments A+ a-

Assalamualaikum semua . Hari nh Alja nak bagitahu sikit pasal 'Fenomena' Botox .

Huiiii Kemain ramai talk talk pasal botox nh. Sakit ke? Mahal ke? Tiada kesan sampingan ke? Semua jantina blh ke? Semua Jenis kulit blh ke?


Ia! Semua boleh. Tiada kesan sampingan. Tidak menggunakan Beribu riban. Malah langsung tak sakit makin cantik adalahhhhh !!

Tak percayaaaa? Meh tengok Testimoni blogger-blogger yang telah menggunakan. Siapa yg teah menggunakannya? Antaranya Kak Uzu (Emas Putih) , Kak Lily Putih Dan Kak Nabila (Nabilabiela). 


YANG BESTNYA, BELUM SAMPAI SEMINGGU DAH NAMPAK KESAN !! YANG PENTING IA NYA SAMA HASIL SEPERTI BOTOX!

Wahh Seronoknya. Ramai Sudah Mula Menggunakannya :) Even Baru Dilancarkan :)

Produk Apa nh? Haaa nh ha produk Keluaran MZ SECRET BOTOX CREAM ! Dulu MZ Secret Soap. Sekarang Botox cream yang telah menambah-baikan lagi produk nh.

Testimoni telah memberikan komen yang positif terhadapnyaaa. Alhamdulillah ♥ Lepas PM/Whatsapp Alja. blh Google Testimoni ini!


Lah? Macam mana nak dapatkan nh? Kena pergi Kedai ke? TAK PAYAH! Tak payah susah-2. Tak perlu ke kedai atau tonton Go-Shop di Astro. Hanya perlu capai Hp Dan whatsapp Alja. Alja akan post menggunakan Pos laju :)

Whatsapp atau PM Alja di Facebook

How To Contact Alja ?
💬 PM Alja di Facebook [ Search NurAlja ]
📲 WhatsApp/Telegram 0136441054
💌 Email : PrettyAlhijrahcollection@Gmail.com

2 Comments

Write Comments
Mummy MM
AUTHOR
November 14, 2014 at 11:48 AM delete

Bestnya dapat pakai Botox. Saya pun nak kena pakai sudah. Banyak garis2 kedut dekat muka. Tapi belum ada modal lagi. Tunggu elaun tahun depan jerlah. Heheh.

Reply To This Comment
avatar
SukaSedap MY
AUTHOR
December 31, 2014 at 12:32 AM delete

laki boleh jugak ke guna ? ? huhuu

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤