Application Review : Easy Touch ( Pink Style )

November 09, 2015 4 Comments A+ a-

Assalamualaikum hai semua, harini alja nak share satu application untuk henfon. Application ni alja rasa bagus, sebab tak rosakkan bahagian 'Home button' and 'lock button' henfon kita. Install secara Free di Play Store henfon korang.
oleh kerana alja suka sangat dengan hello kitty and nasib baik ada Themes hello kitty ni. haha actually memacam themes ada, EXO, Doraemon, dan memacam lagi. Comel-2 kawaii-2 rock-2 semua ada. 

Nah, ni alja share sedikit review dari pengguna Easy Touch (Pink Style). Semua bagi feedback terbaik. Alja pun rasa App ni terbaik dari sebelum ni yg alja install.
dan ini adalah antara themes yang alja share, kalau nak tahu themes apa lagi, cepat-cepatlah install tau di play store ! :D Ingat pengguna Iphone je ke ada benda ni? Ha, pengguna Android pun ada tau! hahaha . Very Recommended!

4 Comments

Write Comments
Uncle Zuan
AUTHOR
November 15, 2015 at 5:27 PM delete

menarik untuk di cuba :)

Reply To This Comment
avatar
NurAlja
AUTHOR
December 5, 2015 at 11:58 PM delete

Tak berat langsung, bagi Alja rasa mudah lagi nak cari :D

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤