Penting sangat ke tarikh 11.11.2011 nihh ?

November 11, 2011 3 Comments A+ a-

Photobucket
Dimulakan dengan Bismillah disudahi dengan Alhamdullilah . haha Okey assalamualaiku , Selamat Petang dan yeoboseyo . Cepad masa berlalu ken ? Hari nihh dah hari jumaat . Besok Sabtu , tulat Ahad . Then Isnin . Isnin ? OhhMakkdatuk ! SPM ? haha . okey saye tak lalui nyea tapi kaka2 dan abg2 diuar sana . saye ? saye pulakk hanya mampu mengucap ken Goodluck andd Berusaha sehabis bolehh . kerana Ia membawa Haluan anda yang selama nihh anda impi ken . jangan SIA SIA ken okey ? STOP MukaBuku Now Start MUKABUKUTeks . 

Okeyy ramai suka Tarikh 1.1.2011 , 11.1.2011 , 20.1.2011 , 1.11.2011 , 11.11.2011 dan 20.11.2011 . sebab lawa . Ada yang buads majlis kahwin , tunang , couple , bermula persahabatan yang baru . menjalinkan ukuwah sesama manusia dann berbagai lagi lha ragam manusia . 

Banyak perkara terjadi , ada yang Harap tarikh2 nihh membawa tuah kepada mereka . yepp . siapa yang tk nk right ? alja pon nk perkara2 yang bertuah dalam hidup alja , bukan cuma tarikh nihh jea tapi alja nk setiap harii . hmmm . 

okeyy ada yang suruh tambah ken Tahun lahir dengan Umur kita sekarang dan akan menjadi 111 . paham ? mesti tak paham . Korang Try lha dulu andd menjadi tak macam contoh bawah nihh ? 
Contoh : Tahun lahir 95 + Now umur 16  = 111  . 
andd ada yang kata perkara nihh hanya akan terjadi sekali sahaja pada setiap 823 tahun . yeke ? Subhanallah . 

andd Ada lagii . dalam kitab satanic the holy is satan . Yg Mr St Wingston father satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia dan orang akan memuja-muja pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan . Sebenarnya orang tak akan tahu apakah makna tarikh tersebut malah pada hari Jumaat datangnya...kami untuk menyesat semua agama islam , kristian dan buddha . Dan di mana nanti yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul . Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat anak-anak adam , St Mary and Crist Jesus . Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami . Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11 .

andd The last Wajib Percaya lha benda nihh . 
HANYA TARIKH. 11.11.11 ~ nothing special except --> Today is FRIDAY ~ Specialnya tarikh 11.11.11 sebab Jumaat penghulu segala hari dan pada hari jumaat juga
1) Allah ciptakan Adam
2) Allah turunkan Nabi Adam ke bumi,
3) Allah mematikan Nabi Adam,
4) Pada hari itu juga ada satu saat yang tidak ada seorang hamba pun yang memohon sesuatu, kecuali Allah akan perkenankan permohonannya, selagi ia tidak meminta sesuatu yang haram.
5) Pada hari itu juga akan terjadinya hari kiamat. Tidak ada satu malaikat pun, sekalipun yang amat dekat kedudukannya di sisi Allah, langit, bumi, angin, gunung, juga lautan, melainkan kesemuanya memohon belas kasihan pada hari tersebut.

( Riwayat Hadis Muslim)

 okey Thats All yang alja tahu . Alja tahu pon dari Facebook andd laen2 Website  , Tak salah pulak Kalau kita nak ucap pasal Tarikh 11.11.2011 cuma jangan terlampau taksub sanadd . Lagipun hari nihh hari jumaat . so mungkin ada perkara yang bertuah akan terjadi dalam Hidup kita . Siapa tahu ken ? Kita merancang Allah tentukan . 


wallahualam bishawab

## Halloween nihh orang islam tak boleh sambut right ?

Ehh budak Lelaki nihh aku tengok asyik Online jea , tak solat jumaat ke ? haha :)

3 Comments

Write Comments

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤