Wanita Ciptaan Tuhan

November 13, 2011 1 Comments A+ a-

Photobucket
Assalamualaikum andd Yeoboseyo . huh hari nih nak jiwang sikid . #cehhjiwangkonon . okeyy . ada Sesetengah lelaki . SESETENGAH LELAKI okey bukan semua akan yang marah Gila If Kekasih hati dia Mengade2 dan sebagai nyea lha . Tapi ce tengok bawah nihh . Korang pasti akan tahu kenapa perempuan macam tuh . hikkhoo :> 
SENSITIF : bukan bermaksud suka merajuk tapi cuma nak bermanja dan mendapatkan perhatian.

CEREWET : bukan bermaksud FUSSY tak tentu hala cuma wanita ni sukakan ketelitian , cermat , dan kadang-kadang teringin jugak LELAKI mengikut kata-katanya sekali sekala. 

HALUS : bak sehelai sutera , cantik , mulus , lembut dan mudah tercarik dan koyak walaupun sorang wanita memaafkan seseorang yang lain atas sebab kesalahan , biasanya WANITA akan ingat kesalahan tersebut untuk dijadikan sebagai pengajaran Bukan sebagai DENDAM . paham ?

IKHLAS : ikhlas seorang wanita tak perlu diragui . yes !

KORBAN : WANITA sanggup berkorban apa saja untuk seseorang yang amat disayangi , ibu bapa , anak-anak , dan suami . WANITA amat tabah .

PRIHATIN : sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam . 

MANJA : walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari , naluri sorang WANITA masih lagi tetap sorang WANITA . Suka bermanja hanya kepada insan yang bernama LELAKI , namun juga sesama kaum .

EGO : WANITA yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan yang dicintai .

CINTA : CINTA pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus .

SEKS : seks bukanlah segala-galanya buat WANITA sebab WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan 1 akal . NAFSU yang banyak x tertumpu kepada 1 ja . LELAKI pulak dijadikan dengan 9 akal dan 1 nafsu . fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkan .

Peranan LELAKI dalam kehidupan WANITA adalah sebagai pelindung dan bukan sebagai pemusnah .WANITA diciptakan oleh ALLAH swt dari tulang rusuk kiri dan untuk dipeluk dan dimanja , bukan untuk dikasari .




| CopyPaste From Here |

1 Comments:

Write Comments

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤