Tokoh Kepimpinan A.K.A Budak Comel

November 15, 2011 0 Comments A+ a-

Photobucket
Assalamualaikum dan yeoboseyo . Okey hari nihh pergi Hospital pergi ambik darahh jarum diaa perghhh BESARRR . haha dia tekan punya tekan jarum tuh tak saked pulak aku #erk? haha . okey memang penadd , then tidur sampai petang biase lha HUJAN lha kate kenn . haha . Tangan pon jadi bengkak #saked Shiaote
okey After pergi Hospital tuh kaka aku ajak aku pergi Sekolah anak buah dekad SKBTR(1) sebab hari nihh sekolah tuh ada Hari Anugerah Cemerlang . okeyy . Anak Buah aku Nurul Ain'ni dapadd anugerahh cuma Nur Adibah jea tak dapad . Its okey try lagi Adibah :) , andd Ain'ni dapad  2anugerah . satu aku tak ingadd tapi yang PALING PALING aku ingadd dia dapad Anugerah TOKOH KEPIMPINAN PELAJAR . woohhhh :O   
Yepp anak buah aku memang LAYAK dapad . sebab dia seorg yang Pandai , Semua Cikgu sayang dia #cehh mempoyo ken diri . Hope UPSR and UPSRA dia LULUS straight A . Insyallah Amin amin .

Dear , Ain'ni 
Maksu harapp kau jangan lha BANGGA diri If kau dah dapad macam2 nih . Kata Nak Jadi Perdana Menteri right ? Perdana Menteri tak boleh Bongkak . Insyallah apa yang kau hajati akan tunai andd akan jadi kenyataan sayangs .  Do the Best For Your Future Babe . I Know You can do it sayangs


Sincerely , Nur Aljawahir Kamashah 
okeyy If korang nak tahuu , Citacita dia nihh nak jadi PERDANA MENTERI . What ? haha , mesti korang gelak ken ? sebab citacita anak buah memang PELIKs , takpe hope citecite awak tuh tercapai . amin . 

anddandd anak2 buah acu yang laenn acu harapp korang ponn akan jadi macam Kak Long ain'ni sebab acu tahu anak2 buah acu semua pandai2 dan baikk . Walaupun acu marah tapi acu Sayangs . SIAPA suruh awakk semuaa NAKAL !! huh ! haha , okey mehh sini nakk Cium pipi kiri pipi kanan . muaahhh . Leppchuu :* 

PERDANA MENTERI COMEL
okeyy Later kita upload gambar2 tuh okeyy , Kite Nak rest . tak sehodd . haha , byebye Leppchuuu muaahh :*

♥ I Need Comment . Please SUPPORT anak-anak buah yang saye sayangs

Cinta Elysa . Iloveyou Botaks

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤