Alhamdulillah Rezeki Bulan April [ No 1 ]

April 05, 2013 1 Comments A+ a-

Bismillahirrahmanirrahim .. Assalamualaikum andd yeoboseyo .. Alhamdulillah Banyak segmen / Contest / Giveaway yang Alja join .. Untuk Bulan April ini , Segmen / Contest / Giveaway yang Alja menang untuk First April ini ialah ........................ 

Rezeki April yang pertama Dari MINI GIVEAWAY AISYAH HUMAIRA' 
Tak percaya ? Jap jap nak print screen :p haha

Alhamdulillah , Alja menang Topup RM5 dari Kak Uzu . Eh eh ? Kak Uzu Kak uzu dari tadi . Siapa Kak Uzu ? alar Blogger pemes yang Omey-2 tuh . Ha sekarang Kak Uzu ada buat Giveaway . Cepat join 1st Giveaway by Emas putih . Tamat 17 April 2013/11:59pm . Rugi tak join . Hadiahnya MENARIKKKKKKK !! . Nak Join ? CLICKApa pun Thanks Kak Niera and Kak Uzu !! hehe :D .. 

Then tadi tgok dekat Shoutbox , Kak Jia bgtahu dkt Cbox yang Alja menang Segmen dia .. Alhamdulillah .. hehe :)

Rezeki April yang Kedua Dari Segmen :- aku gila blog
Alhamdulillah , menang lagi . hehe Kali ni pun Alja menang Topup RM5 tapi ini dari Afie Qaisarah .. tapi tak sangka bila alja menang Entry menarik . Menarik sangat ke ? Nak tahu ? CLICK . Apa pun Thanks Kak Jia and Afie Qaisarah  !! hehe :D .. 

Alhamdulillah , Kalau ada Rezeki tak kemana . Thanks kepada Sponsor-2 yang sudi sponsor hadiah dan memberikan kami hadiah tuh ;)  ..

1 Comments:

Write Comments

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤