KA'PO BTRian JOHAN :DD

March 31, 2011 0 Comments A+ a-

31/3/2011 | Khamis | 5.30 Pm

 Hello guys : )

nucx tahu ? Kadet Polis BTRian menang , JOHAN lgy OF COURSE :DD  ,  *Bangga Beliau , HAHA  ..  sape tk bangga wey ? cecitececite . HAHA .. jgn RIAKK alja >,<  sometimes kita dibawah , sometimes kita diatas , remember thats alja .. okea =,="  .. mau tau tkk ? cikgo drpd at PULAPOT lagy dh pilih aku sbgai "KETUA KADET 2012"  .. errr okea aku tau aku tk layak , tk payah bgy tau .,. lagy2 dgn suara "Kanakkanak RIBENA" aku neyy kenn ? okea takpe , lupa ken sahaja . HAHA .. tak memberi kesan pd saia : )  *Aisyah zakir jugak cikgo pilih , Of course dorang pilih aisyah ken ? sesuai gitu .. tapy ken sygs gila lha ken Bomba nan KRS kalah >,< sedey gila lha taim tuhh , PBSM okea lha jugak tmpt Ketiga .. yag tk ley belah , adea sekolah2 yag Tak puas haty gila nan "KAPO" kitaorg at situ .. asal ha ? HOT sanad erkk kitaorg smpai nucx bermusuh2 ? HAHA  .. pape tah , macam kanakkanak .. tahun depan kite tk tahu ken ? so tk payah lha musuh2 ..



awak , saia RINDU awak .. RINDU sanadsanad ..  sumpah awak SOMBONG gila , kalau lha awak tau ken hati saia cm nea saked nyea ..
 tak mudah aku pergi bila wajar mu sentiasa dihati ini , walau ku pergi sygs ku , dlm jiwa ku ini kau lha cinta ku yag kekal selamad tinggal

31/3/2011 | Khamis | 6.00 Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤