Tiada title semak

March 10, 2011 0 Comments A+ a-

10/3/2011 | Khamis | 10.00 Pm

Moshimoshi : )

Korang ! mau bagy tauu ney , dekad sikid dekad sikid .. ha cm tuhh lahh .. HAHA  , cercitecercite .. HAHA .. macam HOT sanadd cite alja neyy kan ? takde lahh se-HOT korang .. alja just nucx citecite jea .. tady kankan , pegy tasikk .. ouh BEST ! haha .. pegy tasik nan Sufi and intan  .. samasama COMEL ! HAHA *sungguh awak perasaan alja :DD   .. eh eh ? bia lahh bia lahh .. SEBOKK , HAHA  .. back to the story lahh , tady pegy nan durax , aku nucx jln nan intan , sufi dah kedepan , nucx jln nan sufi , intan ter-tinggal at belakang .. aduhh , sebesalah tadyy  -,-   .. korang tahu tak patut nyea ari ney gi kawadd .. oleh kerana aku "saked"  then tak larad nucx kawad .. memang aku gi jumpa sufi lahh kan ? bapak JAHAD aku neyy , dah lahh ari ney adea "Para Skod"  .. aku malas gila mau pegy , bub durax kawad maen2 .. kata lagy 2-3 minggu tapy maen2 kawadd .. grrr >,<    .. tady masa at tasikk kann intan tinggal kan aku dohh , dyea gi lepak nan atif , asila nan mira .. tinggal lahh aku nan sufi jea dok situ untuk "dating-KING"  HAHA .. macammacam ragam dea ..  pasuh jumpa mieo , irfan , afif , haziq , *semua budak sekola lahh -,-   .. best lahh kan ? ahaa , dahdah .. stop here , kang jady laen kang ? HAHA , okea lahh mau tidur , besok dea "merentas Tasik"   .. pegy tasik lagy ? ahaa .. "Favourite"   .. byebye : )

P/s :- SINGLE ? BEST tak ? BEST kan ? ngee :DD

10/3/2011 | Khamis | 1030 Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤