Lagu BLOG di-TUKAR : )

March 03, 2011 0 Comments A+ a-

3/3/2011 | Khamis | 6.40 Pm

hey Korang ! Lagu dalam BLOG alja suda BARU .. dgr lahh , BEST kan ? ngee :DD alja suka sanad : )   .. mau MEMEKAK bersama Lirik ? di siney di siney :DD

Ku tak percaya kau ada di sini
Menemaniku di saat dia pergi
Sungguh bahagia kau ada di sini
Menghapus semua sakit yang kurasa
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Mungkinkah kau merasakan
Semua yang ku pasrahkan
Kenanglah kasih..

Reff :
Ku suka dirinya, mungkin aku sayang
Namun apakah mungkin, kau menjadi milikku
Kau pernah menjadi , menjadi miliknya
Namun salahlah aku, bila ku pendam rasa ini

Na nana nanana nana nanana

Back to *, Reff
best kan ? ngee :DD





umm , wey kau ! aku BENCI kau PLUS MINUS DIVIDE MULTIPLY lahh ! bajed aku Ter-GILAGILA kan kau lahh neyy ? grrr >,<  SUMPA TAK weyy , jgn pikir lahh  .. menyesal pulakk aku Jumpa kauu .. memang Menyesal ! aku BENCI kau wahai AZ ..  
FULLSTOP !

3/3/2011 | Khamis | 6.59 Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤