Pelajar Baru Class 4SI ?

March 01, 2011 0 Comments A+ a-

1/3/2011 | Selasa | 3.27 Pm
Moshimoshi : )
Habaikan GAMBA iney , kalau tak ... : )
wah ! dah masuk bulan 3 bah ? suka GILAKK lahh , ahaa .. umm , korang tahu tak pea special sanad bulan march ( 3 ) ney ? Ha ? tak tahu ? tunggu lahh 5/3 naty .. HAHA .. tady at sekola dea maulud nabi , dapad makanan and air FREE .. ahaa *afak KECOH makcek neyy :DD  .. weywey .. tahu tak ? alja punya ujian Ekonomi Asas dapad A(-) SIKIT ! grrr >,<   , aipaip ! back to the title lahh sygs : )  .. weywey ! Class alja dea Budak Baru :DD  nama dyea "Muhammad Afif Afdhal Bin Aziz" *woohoi alja BETOL kea tuh nama dyea ? ahaa , maap lahh weywey .. tak ingad and tak tahu nama kauu .. HAHA  .. org nyea ? Not badd , GoodGood jea .. dyea pinda bubb kuage dyea pinda umah .. *eceh kau alja , ingad semua .. HAHA ..  mau kata dyea HENSEM , tak jugak .. bagy aku biase2 jea .. takde rasa pape puns aku taim dyea masuk class and perkenalkan diri dyea .. umm , tady semua org tanya dyea masuk class mana , alihalih dyea msuk class SI .. compem budak baik kan ? HAHA *gedek seyy :bb  .. tady dyea masuk , semua budak perempuan tiap2 class tanya 

"spea nama dyea" , 
"eiii HENSEM nyea dyea" , 
"COMEL nyea" ,
"napea tak masuk class aku"  
"dyea tuhh lahh yag aku selalu jumpa" 
"dyea tuh sbnar nyea suka aku"
"dyea tuhh suka sanad tengok2 aku"

ahaa , macammacam ragam kan ? adea tuh siap Ber-TENGEK depan Class aku lgy .. yag tak tahan siap rondaronda dalam class aku ..  ahaa , tak senonoh betol minamina neyy .. macam pea tahh >,<   .. HAHA , pape jea lahh , janjy korang suka dyea adea at sekola tuhh  .. HAHA .. okea lahh .. update ney sematamata pasal "BUDAK BARU" tuh jubb .. okea lahh , alja mau baca buku , besok dea ujian Pi and Bm ..

P/s :- anak buah saia MEMEKAK suru antar dyea gi ngaji .. bored nyea ><,  

 sarang hae yo !
1/3/2011 | Selasa | 3.59 Pm

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤