Review Pemenang Segmen : Saya Nak Menang ! oleh aimi & Maria [ Under Alja ]

February 26, 2013 1 Comments A+ a-

Bismillahirrahmanirrahim .. Assalamualaikum andd yeoboseyo . okey , hari ini alja akan review pemenang-2 dari Segmen : Saya Nak Menang ! oleh aimi & Maria [ Under Alja ]

Ackeli alja takde lah pandai sangat nak review-2 nh .. haha . Tapi alja akan cuba buat yang terbaik . Nama pun review , review mestilah nak bagi cadangan sikit ke kan ? betul takkkkk ? tapi takdelah sampai cadangan yang menyakitkan hati dan jiwa raga sampai membawa pemusuhan . Oh no no no .. Okey . Jom kita review 5Pemenang under alja .

Pertama Luna Lee
  • Okey , Luna Lee mempunyai Blog yang Simple and nice . Tetapi Kalau boleh Luna buatlah Scroll Box untuk Blog Archieve dan Bloglist ye . and Gadget Follow kalau boleh letak ye , supaya orang Lain senang untuk follow blog awak . Jangan Lupa Follow Luna Lee ! :)
Kedua Mazni
  • Mazni mempunyai Blog yang sangat Comel . Warna Blog yang lembut pink purple . Memang Simple and Nice ! Jangan Lupa Follow Mazni ! :)
Ketiga Ordinary 1
  • Blog yang tidak serabut dan Gadget yang tersusun Rapi . Tetapi Kalau boleh awak buatlah Scroll Box untuk Blog Archieve dan Gadget Follow kalau boleh letak ye , supaya orang Lain senang untuk follow blog awak . Jangan Lupa Follow Ordinary 1 ! :)
  • blog yang simple . Kalau boleh buatlah Scroll Box untuk Blog Archieve supaya takdelah panjang sangat nanti :) . Jangan Lupa Follow Helaian Diari Buruk ! :)
Kelima Qilala
  • Blog yang Comel . Warna Blog berona lembut iaitu pink . Memang Simple and Nice ! Jangan Lupa Follow Qilala ! :)



1 Comments:

Write Comments
Unknown
AUTHOR
February 26, 2013 at 3:07 PM delete

wah! tahniah semua yg menang :D lawa blog masing2 yg menang ni :D

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤