Review Pemenang Simple Giveaway Aisyah Humaira [ Under Alja ]

February 14, 2013 3 Comments A+ a-

Bismillahirrahmanirrahim .. Assalamualaikum andd yeoboseyo .. Yeah , ingatkah anda pada Simple Giveaway Aisyah Humaira ? Yeah , alja telah menjadi salah seorang sponsor . Alja Sponsor blog denim full + banner + header + blog review + bloglist 1 bulan dan pemenang untuk bahagian alja ialah ... 
Tapi tahukah anda , alja pun Join jugak .. and Alhamdulillah rezeki alja , alja menang hadiah dari kak Najiah iaitu Topup RM10 . Rezeki :)

Okey , mari Kita review-2 Pemenang dibawah Alja .. 

Review pertama : Aqoustica Zati 
Blog berwarna Unggu yang comel ini diberi bernama "Aqoustica Zati . Gossip Girl , Blogger , sweet Stalker dan professional stalker" Blog nh mungkin tentang Gossip-2 Hangat sekarang .. eh ? hehe .. Tuan empunya blog yang bernama NOR FAIZATI BT KAMRUDIN dan dilahirkan pada 9 July 1993 . Kena panggil kaka lah nh ? hehe  . Zati juga ada menyediakan pelbagai Freebies , Blogshop Kecantikkan , Blogshop Fashion dan macam-2 lagi Khas untuk anda !! So ? Jom Terjah ke Blog Zati . Hanya tekan pada Banner itu sahaja !! Jangan Lupa untuk tinggalkan Jejak dan Follow Blog Zati !! :)
Untuk Blog Zati , Zati mintak alja edit Banner , Like setiap Entry , Like Fanpage , Subscribe Facebook , blog review dan bloglist 1 bulan Sahaja . 


Review Kedua : Pena Islam 

Blog Kedua yang kita review ini diberi nama "Pena Islam" . Blog Pena Islam yang berwarna hijau dan sangat comel ini menyediakan Entry-2 yang berfaedah untuk kita semua . Ada Video "Kamu Jaga Allah maka Allah Jaga Kamu" "Tangisan Rasulullah S.A.W" dan banyak lagi !! . Pena Islam juga menyediakan Komik-2 berfaedah untuk kita yang dapat memberikan Pengajaran buat kita semua . ada Komik "geng Kampung Pisang Siri 1" dan bermacam-2 lagi . Apa pun , Blog "Pena Islam" menyediakan pelbagai Entry yang amat berguna dan dapat memberikan pengajaran untuk kita semua . jadi jangan lupa untuk Terjah ke Blog Pena Islam . Hanya tekan pada Banner itu sahaja !! dan Jangan Lupa juga untuk tinggalkan Jejak dan Follow Blog Pena Islam !! :)

Untuk Blog Pena Islam , Pena Islam mintak alja blog review dan bloglist 1 bulan Sahaja . 



Review Ketiga : SataTakPandaiberblog 



Blog Ketiga yang akan kita review ialah "Saya tak pandai berblog @Nursbrina" .. Blog berwarna Pink .. alar tomey-2 .. hehe .. jadi jangan lupa untuk Terjah ke Blog Nursbrina . Hanya tekan pada Banner itu sahaja !! dan Jangan Lupa juga untuk tinggalkan Jejak dan Follow Blog Nursbrina yang comel-2 nh !! :)
Untuk Blog Nursbrina , Nursbrina masih tidak menuntut hadiahnya lagi . mungkin dia belum berkesempatan untuk online . Jadi , alja hanya buatkan untuk dia Blog review + Bloglist sebulan . 
okey Done review semua pemenang . Jangan Lupa untuk terjah mereka ye . Kepada Semua Pemenang Simple Giveaway Aisyah Humaira . Tahniah Tau ! Kepada yang tak menang , Terus mencuba untuk mana-2 GA/Segmen . Rezeki manusia tiada siapa tahu . Bak kata pepatah "Tuah ayam nampak dikaki , tuah manusia tiada siapa tahu" . Kalau ada Giveaway atau Segmen yang dianjurkan mana-2 blogger . Join jer tau . jangan Lupa !! Bawah nh alja ada sediakan Pelbagai Contest untuk anda . Jangan Lupa untuk join ye . mana tahu ada Rezeki . Okey Assalamualaikum Bye :)

http://www.cahayapermata.my/2013/02/big-giveaway-by-cikgufizi-fizgraphiccom.html
http://www.cahayapermata.my/2013/02/jom-join-cats-fight-giveaway.html
http://www.cahayapermata.my/2013/02/intanberlian-mega-giveaway-2013.html
http://www.cahayapermata.my/2013/02/contest-blog-comel.html
http://www.cahayapermata.my/2013/02/topup-giveaway-by-syiera.html

3 Comments

Write Comments
D' Feyza
AUTHOR
February 14, 2013 at 10:54 PM delete

terima kasih daun keladi =D

Reply To This Comment
avatar
NurAlja
AUTHOR
February 14, 2013 at 11:00 PM delete

@ZATI Jangan Lupa Datang Sini Lagi . Hehehe :D

Reply To This Comment
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 14, 2013 at 11:43 PM delete

saya online ni heheh

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤