Product Review : Tiada lagi Bad Mood semasa period dengan adanya Amez care Sanitary Pad

September 15, 2016 1 Comments A+ a-

Assalamualaikum hi semua, Alja nak share dengan korang satu pad herba yang best sangat sangat. Alja dapat produk ni minggu lepas dan telah mencubanya juga. Kebetulan time tu period, memang bestlah.

Pernah tak korang sakit period (senggugut) sangat sangat? atau masa period, rasa letih, moody, tak selesa? Mesti ada kan? Setiap wanita Mesti pernah lalui sakit perit period ni. Emak Alja kata, sakit period ni, macam sakit nak beranak, tapi sakit lagi nak beranak. (tak boleh bayangkan T_T). Alja nak kenalkan korang satu produk yang diberi nama AMEZ CARE SANITARY PAD
Apa itu Amez care?
Amez Care ialah bio sanitary pad herba tuala berfungsi. Amez ialah dari Ion Negatif, Far Infrared, Nano Silver dengan ekstrak herba bio daripada: Aloe Vera, Peppermint, Teh Plant, Chamomile dan Lavender.

Aloe Vera adalah satu produk herba yang sangat kuat yang mempunyai keupayaan untuk memberi kesan positif kesihatan itu perempuan. Bukan sahaja ia mengandungi lebih 75 nutrien yang unik, tetapi, ia juga mengandungi dua hormon - auksin dan Gibberellins.

Peppermint merupakan produk herba yang berkesan bertindak sebagai agen antiseptik dan anti-bakteria. Apabila ia bersentuhan dengan kulit, ia melegakan gatal-gatal, kerengsaan, sakit, dan jangkitan. Peppermint telah digunakan selama ini sebagai agen pembersihan yang berkesan. Wanita yang mengalami kekejangan, sakit kepala, perasaan tidak menentu dengan kitaran haid mereka boleh mendapat manfaat besar daripada pendedahan kepada pudina.

Lavender merupakan herba yang digunakan dalam Amez Care Bio Herbal fungsi Sanitary Pad tuala. Ini membantu dalam melegakan kesakitan, mengurangkan ketegangan berdasarkan saraf-, badan santai, dan merawat komplikasi pernafasan. Wanita yang tertakluk kepada ramuan herba ini semasa kitaran haid mereka akan mendapati bahawa mereka lebih tenang, mengalami kurang serangan dengan kekejangan, tidak saraf, dan tidak mengalami tahap kebimbangan. 

Chamomile Minyak adalah satu lagi bahan herba yang anda akan dapati di Amez Care Bio Herbal fungsi Sanitary Pad tuala. Bukan sahaja bahan semulajadi ini melawan jangkitan, bakteria, dan bahan-bahan yang memudaratkan lain, tetapi, ia juga bertindak sebagai mood-pengangkat.

Ekstrak tumbuhan teh menghalang pembangunan darah beku - yang adalah punca utama kedua-dua serangan jantung dan strok. Ia merendahkan tahap gula dalam darah, sterilizes pelbagai jenis bakteria, dan menghalang pembentukan kolesterol berbahaya. Wanita yang mempunyai penyakit kencing manis, darah-gangguan pembekuan, pembekuan menyakitkan semasa tempoh, dan juga kolesterol yang tinggi pasti akan mendapat manfaat daripada pendedahan kepada Plant Teh ekstrak!
Amez care dapat meningkatkan keselesaan dan mengoptimumkan kesihatan wanita semasa haid.

Review dari Alja : Amez care Sanitary pad ni memang best. takde sakit senggugut lagi macam selalu Alja kena. Boleh gerak dengan lebih selesa. Sebab adanya herba yang terdapat di Amez ni, memang buat rasa segar je. Korang gegirls patut try tau. Sebab tak rugi beli Amez care pad ni.

dah tu, padnya pulak tak kecik sangat, tak besar sangat. memang muat muat je. So period kita terkawal tak meleleh keluar. Maaf ye tak lucah ke kotor ke apa, ni memang serius. Jadi lepas ni memang nak setia dengan amez care pad je. Tak pandang lain dah. sebab selesa sangat bila guna Amez care ni tau. Haritu sampai lupa sebenarnya tengah period! hahaha sebab tak rasa sakit. Lepastu kita rasa selesa je
Korang nak cuba juga tak? Harga murah tau. mampu milik. Tak mahal mana walaupun terdapat herba. atau korang boleh terjah laman sosial mereka untuk lihat lebih lanjut tentang produk Amez Care ni.

Amez Care Pad ni juga boleh di kedai-kedai farmasi Aeon Wellness, Health Lane Family Pharmacy dan juga di JuzCare Pharmacy

Web: http://www.amezcare.com/
Instagram: Amez Care
Facebook: Amez Care



1 Comments:

Write Comments

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤