Jom dapatkan satu hadiah PERCUMA dari Althea's Raya Giveaway Festival

June 07, 2017 0 Comments A+ a-

Althea Korea tidak asing lagi di halwa telinga bagi penggemar makeup dan kecantikkan. Bagi yang masih tak tahu mengenai Althea korea ini, Althea korea merupakan satu website kecantikkan yang menjual semua barangan daripada Korea! Wahhh, siapa suka tengok korea? kulit cantik, mekap cantik. So apa kata kita beli barang di Althea untuk nampak lagi cantik.

Untuk raya ni, Althea juga mengambil peluang dengan meraikan tahun kedua Althea bersama-sama kita iaitu dengan memberikan Satu hadiah PERCUMA Raya daripada Althea's Raya Giveaway Festival.
Macam mana nak dapat hadiah Percuma? Untuk dapatkan hadiah percuma, korang perlulah membeli apa sahaja barang di Website Althea Korea dan nanti korang akan diminta untuk pilih apa sahaja Freegift yang dipaparkan. Boleh pilih tau, seronok nya!!
Dah lah dapat FREEGIFT, dapat pula DISKAUN setiap produk. Memang vogue lah raya nanti. Pilih-pilih dah lebih RM100. Untuk RM100 ke atas, korang dah dapat FREE POSTAGE. Untuk New Member, dapat RM30 PERCUMA. Daftar-daftar terus dapat duit. Jom daftar, beli dan dapatkan Ramadhan Box Edisi Terhad dengan Althea Korea , 
WEBSITE         : Althea Korea
FACEBOOK     : Althea Korea Malaysia
INSTAGRAM   : @Altheakorea







Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤