Wow Personal Pizza Dominos hanya RM3.90 sahaja

June 07, 2017 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum hai korang, Siapa suka Pizza? Ini ada berita baik Alja nak share buat Penggemar Dominos Pizza. Yang sangat sesuai bagi siapa yang ingin berjimat di bulan Ramadan demi raya sakan di Pagi Raya. Gitu. hahaha

Denga hanya berbekalkan duit RM3.90 di poket, korang dah boleh dapatkan Pizza Dominos size Personal tau! Syok kan? Tapi, Promosi ini hanya pada HARI SELASA sahaja dan berakhir pada tarikh 04 Julai 2017. So setiap hari selasa pergilah makan Pizza sampai Muak dan rasanya 4 Julai tu hari raya kan? So buatlah open house invite Alja makan dominos pizza!!
Untuk Promosi Super Tuesday Dominos Pizza ini, hanya available untuk tiga flavour sahaja iaitu BEEF PEPPERONI, ALOHA CHICKEN DAN SIMPLY CHEESE. Untuk dapatkan harga RM3.90 ni, korang kena order secara dalam talian (Online) dan self pickup di store dominos paling terdekat di area rumah.

maksudnya, dominos tak buat untuk delivery bagi super tuesday ni. Tak menang tangan runner kalaubuat delivery kan? haha Tapi kalau korang nak beli terus dekat kaunter, beza hanya RM1.00 sahaja.
  • Order Online - Self pickup - RM3.90
  • Order terus di Kaunter - RM4.90
RM1 kalau kita beli sampai sepuluh, tak ke jadi RM10 rugi, better beli secara online sebab lebih jimat dan tak lah penat beratur. datang-datang je terus dah siap.
Tak nak size personal? tak cukup? jangan risau sebab sampai size Xtra Large Dominos Pizza buat promosi. Hanya Tambah RM6 untuk regular, RM11 untuk large dan RM16 untuk Xtra large. Wah puas lah makan korang.
  • RM3.90 Personal
  • RM3.90 + RM6.00    = RM9.90 Regular
  • RM3.90 + RM11       = RM14.90 Large
  • RM3.90 + RM16.00  = RM19.90 Xtra Large

Faham tak harga setiap size pizza yang Alja dah explain? Jadi apa tunggu lagi, Cepat serbu website Dominos Pizza Malaysia sekarang sebab Alja pun dah borong semalam. Setiap size Alja beli, ada 20 Pizza 6 side order alja beli. Fuhh, dah boleh buat kenduri kan? Ok Raya nanti jangan lupa belanja 04 Julai 2017 tu haha
Nah gambar Alja belanja, kemain semua hantu pizza macam buat kenduri. So sekarang mana penggemar Pizza yang nak harga murah? Jom serbu Dominos Pizza Malaysia sekarang!

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤