haha jom tengok Doodles aku

July 29, 2011 2 Comments A+ a-

Photobucket

haa korangkorang tadi ken aku try buads doodle dekad photoscape*gatal tangan .. haha , memang kelakar lha . sumpah aku tk nk buads lagi . bukan hapa makcek tk rety lha kawankawan .  kalau korang tengok mesti gelak gulingguling kang . haha . ce try tengok bawah ni

Lawa tk ? Buruk lha sakai --

haa , Kelakar ken ? gelak puaspuas *Kejam . haha , adoii macam hapa dh doodle aku ni . biase lha org first time buads , cehh -- weyy sumpah aku tk rety dan tk nk buads lagi . haha . okeyokey . boleh terus ken per-gelak-kan anda .*tacing jap  . haha KBye 

rasa best pulak buads doodle ni . MALAGNYA tk reti . haha 


2 Comments

Write Comments
Unknown
AUTHOR
July 30, 2011 at 8:36 PM delete

oandai2 buat ni ! tapi nape muke warna macam cadbury jek ?

Reply To This Comment
avatar
NurAlja
AUTHOR
July 31, 2011 at 6:27 PM delete

@hana nabihah

haha , ntah lha . teringad dekad cadbury kud . haha

Reply To This Comment
avatar

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤