tahu apa itu sakai ?

July 24, 2011 0 Comments A+ a-

Photobucket

*KLIK untuk tumbuh besaran gambar . haha* 
haha , nampak tk gamba tuh ? yang dlm bulatan tuh ? nmpak ? haa bagus :) 
haha japjap nk gelak gulingguling . okeyokey dahdah . First nk ckp KELAKAR ! Kelakar ? napea napea ? tk lha sebab tbe2 pulak si JEJAKA HENSOM ni ckp cm ni . pahal ? tk ken pulak baca Entry INI kot . mybe . haha . tapi takde kene mengena pon dgn dia . ehh japjap napea aku panggil dyea ni jejaka hensom erk ? Hensom kea ? haha Hensomhensom . bub nk panggil nama takud aku termaki pulak . haha . aku tahu lha sape dyea . malas nk betekak . kesian kau . TERASA kea dgn Entry tuh ? oppss ! bukanbukan , backup kawan yea ? haha .. SUMPAH aku tk kesah sbnar nyea . kau pon kdg2 kutuk dia . kau nk ckp lebey . hatuihh . cirit aku tengok kau tbe2 post at shoutmix aku . biar lha kau nk tulis apa pon . aku tulis ni pon bagi menyedar ken kawan kau tuh . aku tulis semuasemua ni pon tahu tk sebab apa ? sebab permintaan ramai . btw aku tk ckp pon kawan kau tuh tk PERFECT tapi dia memang dh cukup PERFECT . biase lha semua manusia TAK PERFECT termasuk lha aku . tapi kawan kau tuh pikir diri dia dah Terlebih PERFECT ! haha malas nk taip panjang lebor pikir sendiri lha baih . KBye 

Renungrenungkan dan selamat berpikir ! *HAHA 


KataKata Hikmah saya :-
Orang yang Ber-JAYA juga mampu menimbulkan Perasaan KAGUM serta TAKJUB orang lain kerana Kejayaan dan Kehebatannya .

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤