rasa nk mati jea ken .

July 14, 2011 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum Heyhoi 

weywey , tadi dekad sch ken masa nk tulis nota lha macammacam lha ken . mata aku kabur wey .kabur gila . tk tercakap lha . mata ni tk nmpak apapa dah . puteh jea . sumpah . tapi best jugak . kalau buta terus pon takpe . Kalau mati terus lagi bagus . tak payah aku pikir masalah lagi . tk payah aku nagis lagi . tk payah lha macammacam lagi . buads pea aku idup tapi idup aku cm tk diperluken . haishh , dh lha nk rest kbye .


Muhammad Arif , Abg Iman and laenlaen alja mintak maaf :'(  tadi tuh pakwe alja >,<

Mati indah ? banyak amalan tk terkumpul lagi . 

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤