Kesian kau kenken ?

July 23, 2011 0 Comments A+ a-

Photobucket

[ Dibawah ini Ditujukan KHAS buads VVVIP kita makcek K ] 

weyy KAU ! haa kau lhaa sape lagi . poyo jea kau ckp kau kecik hati dgn peragai kawankawan . tapi peragai kau ? TALAM DUA MUKA :)  kau cakap semua org dh tk nk kawan dgn kau ? haa , Kalau kau ubah peragai MAYBE lha ken org baru boleh kwn nan kau . if peragai pon macam CILAKA sape nk percaya ? kawan kau yang kau sygs gilabagai tuh pon Talam Dua muka . haha . kesian kau . SUMPAH aku kesian . nk buads cm nea , ubah peragai dulu k BUDAK ! dulu aku boleh tahan dgn peragai kau . tapi sekarang ? haha JANGAN DIHARAP ken ! aku tk suka lha adea kwn cm kau ni . bajed bagus semua bagai . Kau selalu ckp besar kalau nk ajak gadoh . itu pon hanya dlm MUKA BUKU . Bila FTF ? manamana ? mana org yang nk ajak gadoh tuh ? haishh , kalau setakad BERANI dlm MUKA BUKU baik TAK PAYAH ! simpan jea lha HASRAT nk GADOH tuh . tk payah jadi budakbudak yang BERANI dlm KETAKUTAN ! SUMPAH wey aku rasa nk GELAK GULINGGULING tengok kau ni . bukan hapa , KELAKAR ! haha . kawan kau , apapa ? BESTIE ? haa yang tuh lha yang kau sygs gilababi ken ? haa yang tuh lha TALAM DUA MUKA ! depan kau mengia ken katakata kau . Tapi belakang ? haha hanya KAMI dan TUHAN saje yang tahu . uishhh jangan ckp , dia siap KUTUK kau lagi . aku bukan buads cerita lha adik manis . KENYATAAN . so kau kene terima dgn hati yang lapang . cehh --" haha . aku dgr ramai org tk suka kau ? betol kea ? haishh tk baik tau kalau buads org cm tuh . so drpd kau asyik menambah ken dosa kat org laen , baik kau ubah peragai kau yang tk berapa nk disukai org . kau jangan pikir kau tuh PERFECT . kau tuh cun melecun HOWT bagai lha ken . aku tk kesah kau nk HOWT celah mana pon , aku tahu kau memang CUN . haha . aku tk nk cakap benda ni at kau . takud kau kecik hati , yea lha aku ni kdg2 baik , aku suka jaga perasaan org drpd perasaan aku dulu . tapi peragai kau dh TERLAMPAU sanad . so MAAF aku tk dapad nk JAGA PERASAAN kau yang Suci lagi Murni itu . Ubah lha sikap kau yang suka tikam kawan dr belakang . dhdh tak payah nk tunjuk ke-PERFECTan kau tuh ! dah muak rasa nya kami tengok . aku harap kau boleh ubah  . MAAF lha kalau kau ada baca entry yang tk berslaah ni , aku nk kau tahu jea LUAHAN PERASAAN aku at KAU . 


JANGAN JADI TUNGGUL KAYU BILA AJAK Kami GADOH !



[ Opps ! Terasa ? alololo Sorry . haha *tangan didada mata keatas* ]

Sila jaga di setiap perkataan yang anda berikan disini. Ingat-ingat sikit, Setiap perkataan akan disoal di akhirat dan juga Jari serta lidah inilah yang paling tajam menghiris hati. Terima Kasih ❤